The dawning of a new era
Wat ik heerlijk vind aan mijn nieuwe habitat, is dat het een huis is met een ziel. Iets uit het begin van de vorige eeuw, iets wat al een paar generaties staat. Ik ken de geschiedenis van dit huis niet, maar het is een gevoel van ergens binnen wandelen en je gelijk thuis voelen.
Nu ik alleen zo'n stap zet, en in de slipstream mijn kids hierin meesleep, wordt het ineens wel allemaal echt. Ik voel me retesterk en stoer en ben blij met deze tweede kans. Gekscherend noem ik het de tweede helft van mijn leven. Het afgelopen jaar heb ik zo hard gewerkt om zo dichtbij mezelf te komen dat ik me voel als een rots: onafhankelijk, still standing strong. Natuurlijk sta ik er niet helemaal alleen voor, ik heb geweldige kids en vrienden en vrienden van mijn kids die met mij op gaan trekken in dit agile avontuur. Maar de beslissingen neem ik helemaal in mijn eentje en daarmee neem ik naast het voortouw ook de volledige verantwoordelijkheid op mij.
Het voelt voor mijn oude ik een beetje naakt, maar mijn nieuwe 2.0 versie gaat er vol in. Welcome to the pleasure dome.
Met een knipoog naar mijn vroege jeugd klinkt tijdens het dansje This is the dawning of a new era... in mijn hoofd
Reacties
Een reactie posten