I've got the key!
So happy to have my keys already!!!
Wat fijn dat er nog steeds mensen op de wereld zijn die er op vertrouwen dat het goed komt om zo de pijn van de ambtelijke corona hypotheek molen te verzachten 😊. Met dank aan de toekomstige vorige bewoner in wiens huis ik nu al helemaal los kan gaan. Feestje!
We gaan los!!!

Reacties
Een reactie posten