Een nieuw begin... van Casa di Mama
It's final! 15 juli gaan we definitief onze huidige stek in Marum verlaten, ik ben vanaf 15 juni trotse eigenaar van een nieuw karakteristiek optrekje in Drachten met Franse kap! Het voorhuis stamt uit 1915 en wordt volledig gestript en opnieuw opgebouwd. Vanaf Label G naar hedendaags comfort. Mooi avontuur! #zinin

Reacties
Een reactie posten